Zakupy przez Internet

Znajomość oczekiwań klienta w e-sklepie

Sklep internetowy to często duży kanał sprzedaży przedsiębiorców posiadających sklep stacjonarny, ale również coraz częściej jedyna droga dotarcia do klienta i utrzymania go w działalności internetowej. Zdobywanie nowych i utrzymywanie stałych klientów jest podstawą rozwoju firmy...

Wielokanałowość w sprzedaży

Wciąż rozwijający e-commerce wymaga od sprzedawcy stosowania nowych rozwiązań i ciągłych udogodnień w kontakcie z klientem. By to osiągnąć sprzedawcy nie pozostają przy jednym kanale docierania do potencjalnego klienta. Obecnie wymaga jest wielokanałowość. Dzięki takim rozwiązaniom...

Wielokanałowość to rozwój e-sklepu

Wielokanałowość stosuje już prawie każdy przedsiębiorca, od wielkich sieci handlowych poprzez małe sklepiki. Rozwiązanie takie zapewnia przedsiębiorcy lepszy dostęp do klienta, a także podniesienie jakości swoich usług. Wielokanałowość pozwala się rozwijać. Mobilny sklep...

Sklep internetowy pomysłem na biznes

Internet jest nie tylko kopalnią wiedzy, muzyki i filmów. Internet jest także wielkim hipermarketem o nieograniczonym zasięgu. W sieci obecnie kupujemy wszystko. Wspaniałym pomysłem na własny biznes jest otwarcie sklepu internetowego, lecz by cieszył się popularnością musimy posiadać na...

Konkurencyjność na rynku e-commerce

Handel elektroniczny rozwija się w szybkim tempie na całym świecie. Wraz z pojawieniem się nowej konkurencji na rynku ostrzejsza jest walka o każdego klienta. Przedsiębiorcy cały czas udoskonalają sklepy on-line i obsługę klienta. Jakie wymagania stawiają konsumenci e-sklepom?...

Jak zatrzymać klienta w e-sklepie?

Wyniki badań rynku sklepów internetowych nie są dla właścicieli tychże biznesów zbyt optymistyczne. Z badań wynika, że tylko 3 klientów na 100 dokonuje zakupu przez sklep internetowy. Jest to bardzo niski wynik! Duże procent z niedoszłych klientów dodaje towary do koszyka...

Skuteczny marketing SMS za pomocą sms’a

Kto w dzisiejszych czasach nie sms-uje? Jednostki. Są praktyczne, szybkie, krótkie, zwięzłe, konkretne. Można smsować w biurze, w tramwaju, sklepie przy kasie, po prostu wszędzie. Krótka wiadomość tekstową to wspaniałe narzędzie promocji. Odpowiednia baza odbiorców Odbiorców...

Efektywny newsletter

Codziennie dostajemy góry e-maili z ofertą marketingową, którą nie jesteśmy zainteresowani. Kiedyś byliśmy poproszeni o podanie adresu mailowego, a teraz płacimy za to cenę. Co najczęściej dzieje się z takimi wiadomościami? Oczywiście lądują w koszu, nawet bez ich otworzenia. Jak...

Niedoskonały e-handel

Sprzedaż internetowa jest ciągle rozwijającą się gałęzią polskie gospodarki. Coraz częściej doceniana za wygodę, szybkość transakcji, dostawę na wskazany adres, bez konieczności wychodzenia z domu. Nie wszyscy przedsiębiorcy są jednak na to gotowi. Połączenie...

Autorzy portalu

logo-footer

Na naszej stronie znajdziesz ciekawostki o sklepach internetowych oraz porady jak bezpiecznie płacić  przez Internet. Zapraszamy do czytania

Często czytane

Znajomość oczekiwań klienta w e-sklepie
Wielokanałowość w sprzedaży
Wielokanałowość to rozwój e-sklepu

Świeże newsy branżowe

Płatności elektroniczne w sklepie internetowym
Najpopularniejsze formy płatności online wśród konsumentów
Najważniejsze zalety korzystania z płatności internetowych
© Copyright sp7ps. All Rights Reserved.